tirsdag den 21. marts 2017

Forglødning efter skift af termoføler

For en uge siden gik termoføleren i ovnen i stykker, og jeg kunne ikke bruge ovnen før vi fik en ny. I forhold til Kunstværket, hvor jeg holder til, var der heldigvis ingen problemer - tingene skal virke, blev der sagt.

Total uerfaren lykkedes det mig at bestille en hos Cerama. Den flinke ovnmand fortalte, hvordan jeg skulle gøre, og det kunne jeg så viderebringe til elektrikeren her til morgen. Vil nok mene, at det kan vi sagtens gøre selv næste gang.



Nu kunne jeg forgløde en sidste gang inden jeg skal være en del af en udstilling på Kunstpunkt i Augustenborg. Udstillingen hedder PLADS TIL ALLE og den kører fra fredag og fjorten dage frem.

I morgen skal tingene glaseres, så de er klar til torsdag aften, hvor udstillingen skal sættes op. Jeg er total uerfaren og i lang tid fortrød jeg, at jeg jeg meldte mig til. Det gav mig dog ro, da jeg besluttede ikke at lade mig stresse af det. Jeg bestemmer jo selv, hvor meget jeg vil vise frem.

Udstillingen er åben mandag-fredag 13-17 og i weekenderne 11-17. Der er gratis entre. Ses vi?



 Jeg er spændt på, om den store vase holder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar